پر فروش ترین محصولات دکتر بیز
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

محصولات دکتر بیز حاصل شرکت ایرانی و بین المللی بیز می باشد. شرکت بیز توانسته است محصولات متنوع و مفید زیادی را در چندین صنعت مختلف تولید کند. دامنه تجاری این شرکت روز به روز در حال گسترش است و توانسته است مشتریان و علاقه مندان زیادی را در بازارهای داخلی و بین المللی به دست آورد.

محصولات ایران بیز کاملا ارگانیک و سلامت محور هستند و همین امر باعث شده تا بسیاری از افراد برای درمان بسیاری از بیماری ها محصولات بیز را در اولویت قرار دهند. از محبوب ترین محصولات دکتر بیز می توان به قهوه غنی شده با قارچ گانودرما لوسیدوم، انواع شامپوهای تخصصی سر و بدن حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم، صابون دست و صورت حاوی قارچ گانودرما لوسیدوم، سبوس برنج قهوه ای تهیه شده از لایه دوم قهوه برنج اشاره کرد. ذکر سبوس از چندین غلات، کیک و بیسکویت، خرما و عسل، انواع دمنوش های لاغری، انواع پودر نبات با طعم های مختلف، انواع خرما و ... تمامی این محصولات با قیمت مناسب از نمایندگی های مجاز موجود می باشد.

معرفی محصولات دکتر بیز
شرکت زمین بازاریابان ایران با برند دکتر بیز فعالیت می کند. در واقع بیز مخفف ایرانیان تجار است. دفتر این شرکت در تهران می باشد اما محصولات بیز بازاریاب در سراسر ایران و جهان توزیع می شود. محصولات دکتر بیز در صنایع مختلف آرایشی، بهداشتی، غذایی، ساعت و نساجی می باشد اما تمرکز اصلی این شرکت بر روی محصولات آرایشی و بهداشتی است.

مختصری در مورد شرکت Biz
شرکت بیز در سال 1369 با هدف تولید محصولات باکیفیت ایرانی در شاخه های طب سنتی و گیاهان دارویی فعالیت خود را آغاز کرد. آنچه این شرکت را از سایر رقبا متمایز می کند روش فروش است. شرکت ایرانیان زمین بازار از روش جدیدی در فروش محصولات به نام NETWORK MARKETING استفاده می کند که برای شرایط کنونی جامعه بسیار موثر است.

محصولات ایران بیز کاملا سالم و ارگانیک بوده و در فرآیند تولید آنها از مدرن ترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا استفاده می شود. برخی از محصولات این شرکت منحصر به فرد و منحصر به فرد هستند. قهوه گانودرما که شاید با نام آن آشنا باشید، محصولی وارداتی است و تا کنون هیچ کارخانه ای در ایران شرایط تولید و فرآوری آن را نداشته است. اما به لطف شرکت بیز امکان تولید و عرضه قهوه گانودرما در این شرکت فراهم شد. شرکت بیز با این محصول گام مهمی در جهت زندگی سالم برداشت و به ارتقای سلامت مردم کمک کرد.

محصولات شرکت بیز
محصولات دکتر بیز که با برند دکتر بیز تولید می شوند در سه دسته اصلی قرار می گیرند:

محصولات بهداشتی و محصولات نانوسان که شامل انواع شامپو، عطر، آماده سازی و پاک کننده می باشد.

· محصولات غذایی و غذاهای بهداشتی که شامل انواع کنسروها، روغن های خوراکی و انواع چای می باشد.

· انواع منسوجات اعم از ملحفه و حوله.

برای تهیه محصولات بیز بازار از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می شود. متخصصان طب سنتی و اساتید دانشگاه با دانش بالا محصولاتی را طراحی و تولید می کنند. تمامی محصولات بیز دارای استانداردها و گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی می باشند. مشتری می تواند به راحتی کیفیت کالا را از مراجع ذیصلاح بررسی کند.

قیمت محصولات دکتر بیزدر فروشگاه آقای بیز

قطعا یکی از مهمترین دلایلی که باعث رونق فروش و محبوبیت محصولات دکتر بیز شده است، قیمت مقرون به صرفه محصولات است. محصولات بیز بازاریابی منحصر به فردی دارند. قیمت مناسب در کنار بازاریابی شبکه ای کمک کرد تا در مدت زمان کمی حجم زیادی از افراد با محصولات این مجموعه آشنا شوند و اقدام به خرید کنند. قیمت این محصولات بر اساس فاکتور اصلی که همان ترکیبات محصول است تعیین می شود. نگه داشتن قیمت در سطح مناسب و گسترش تولیدات باعث شده تا این شرکت همچنان در بخش فروش و جذب مشتری موفق عمل کند.

بیشتر محصولات بیز عملکرد چند گانه دارند و خرید آن ها مقرون به صرفه است. به طور مثال محصولات بهداشتی نانو را می توانید برای موقعیت های مختلف استفاده کنید. یا اینکه پک های لاغری علاوه بر کاهش وزن به کاهش کلسترول، کاهش استرس و … کمک می کنند. در نتیجه شما با پرداخت مبلغ مناسبی به چندین کارایی مختلف دست پیدا می کنید.





:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امیر اکبر
ت : چهار شنبه 10 خرداد 1402
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی